miercuri, 11 ianuarie 2017

Retrospectiva 2016

A trecut un an de cand n-am mai postat. A fost un an extrem de ocupat, am avut foarte multa treaba atat in viata personala, cat si in cea profesionala, un an plin de evenimente care m-au cam tinut departe de blog.

Dupa cum speram la inceputul anului, intr-adevar, 2016 a reusit sa ma surprinda in bine si a fost un an foarte interesant pe toate planurile. Am invatat multe lucruri, am reusit sa ma autodepasesc si sa imi dau seama ca sunt mai puternica decat credeam.
Anul a inceput in forta inca de la inceput. In ianuarie am hotarat sa facem cununia civila si pana in mai am fost stresati si ocupati cu pregatirile pentru asta: rochie, costum, restaurant, invitati, primarie, acte, flori, accesorii, machiaj, coafura...bani. Dar, in final, totul a iesit mai mult decat foarte bine.
Pe langa stresul cu cununia, s-a intamplat la munca sa trebuiasca sa facem aplicatii de proiecte si de burse, asa ca munca a fost dubla. Dar am reusit sa invat destul de multe lucruri noi si am realizat ca este nevoie de multa ambitie astfel incat sa fiu mandra de mine si mai increzatoare in puterile mele.


Colac peste pupaza, catelusa mea draga, a facut si puiuti, 4 la numar. Au fost si sunt in continuare foarte dragalasi si la fel de agitati ca mama lor. Din fericire, am reusit sa ii impartim pe la prieteni care au fost mai mult decat incantati de micile minuni.

Am avut parte si de vacanta mult asteptata si am putut sa ne relaxam total cateva zile in Grecia, Thasos, la munte la Sinaia, dar si la Vadu, cateva zile cu cortul.

Dupa o asa bine meritata vacanta, m-am reapucat de crosetat, am invatat noi modele si sper sa reusesc sa fac cat mai multe lucruri faine cu pasiunea mea pentru lucrusoare crosetate.
Saculet crosetat pentru nou nascut
Spre finalul anului, am inceput sa facem pregatiri si pentru cununia religioasa care va avea loc in octombrie anul acesta. Asadar, urmeaza un nou an cu evenimente!

Imi doresc ca anul 2017 sa ne surprinda cu tot ce are el mai bun si mai frumos, sa reusim sa ne atingem telurile si sa ne indeplinim cele mai importante idealuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu