luni, 16 ianuarie 2017

Grecia, Thassos

Vacanta din 2016 am petrecut-o impreuna cu nasii nostri in Thassos.

Eu mai fusesem in Grecia, in urma cu vreo 3 ani, in Halkidiki. A fost absolut incantator acolo si chiar va recomand cu mare drag sa vizitati zona pentru ca este spectaculoasa.

Facand comparatie cu ceea ce vazusem in vacanta anterioara, Thassos-ul nu m-a lasat fara cuvinte. Este frumos intr-adevar, peisaje  superbe, marea absolut extraordinara, oamenii foarte cumsecade, dar lipsea acel ceva pe care l-am intalnit in Halkidiki. Nici acum nu stiu ce este ceva-ul respectiv, presupun ca oportunitatea pe care am avut-o atunci de a ma plimba pe bratele Greciei, de a vizita numeroasele plaje, oraselele, porturile...totul m-a lasat profund si placut impresionata.

Revenind la Thassos, calatoria cu bacul a fost foarte faina. Nu stiu exact cat timp am petrecut pe bac deoarece eram incantata de culorile marii si de pescarusii care zburau din ce in ce mai aproape de noi. Din Limenas, unde ne-a lasat bacul, am continuat calatoria noastra spre Limenaria unde ne-am cazat la o frumoasa pensiune in apropiere de plaja.

In cele 4-5 zile pe care le-am petrecut pe insula, am reusit sa ne plimbam pe la cateva plaje, am facut snorkeling, am mers pe munte, ne-am catarat pe zona de langa cascada din munte, am ajuns si la una din manastirile de pe Thassos si intr-un final am fost si la mult entuziasmanta Giola.



Drumul a fost destul de lung, dar vacanta a fost extrem de relaxanta si ne-a incarcat cu forte proaspete dupa prima jumatate a anului care a fost istovitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu