joi, 12 ianuarie 2017

Cununia civila...I do!

Dupa cum va spuneam intr-o postare anterioara, in anul care a trecut, am reusit, sa facem cununia civila.

Nu a fost usor, chiar deloc. A fost multa alergatura si stres destul de mult, dar am avut noroc ca ne-am sustinut unul de altul si am facut fata cu brio la tot.

Dupa ce am dat telefoane, mailuri si am facut cateva vizite la diverse restaurante, am reusit sa gasim unul micut si dragut, pe placul nostru. Si am avut surpriza placuta sa avem parte de o primire foarte frumoasa, mancarea a fost perfecta si chiar daca sala era micuta, restaurantul avea si o terasa care a fost cam in permanenta plina de invitatii nostri fumatori.

Tortul, din pacate nu a reusit sa aiba culoarea pe care ne-o doream, dar a compensat cu gustul care a fost absolut perfect si placul tuturor, din fericire.
Rochita nu mi-a dat foarte mari batai de cap, dar am umblat putin dupa ea. Fiind mai micuta si slabuta, nu reuseam sa gasesc o rochie care sa imi vina bine si sa imi si placa, la un moment dat credeam ca n-o sa gasesc ceva sa ma convinga complet. Dar,ce sa vezi, cu putin ajutor din partea jumatatii mele, aceasta parca a aparut pur si simplu in fata mea si a fost chiar mai bine decat mi-as fi imaginat-o.
Buchetul il aveam in minte inca de vreun an inainte si am hotarat sa mi-l fac singura deoarece nu era extrem de complicat. Cu stresul si emotiile din seara de dinainte, am uitat complet de el, dar si de aceasta data mi-a sarit in ajutor jumatatea si a reusit sa il faca chiar mai perfect decat mi-l doream.

Pentru domnul meu, am ales o tinuta formata din pantaloni crem, camasa alba cu butoni si papion in culoare rochitei mele, iar sacoul, cureaua si pantofii au fost negri. Tinuta a fost perfecta astfel incat sa se simta bine, lejer si la moda.

De alergatura cu actele s-a ocupat sotul, asa ca am scapat de stresul acela si m-am putut ocupa mai mult de restul. Cel mai dificil pas a fost cel cu alegerea coafurii si a machiajului. Am incercat vreo cateva modele pana cand am primit ajutor din partea unor prietene tare dragi si am rezolvat si aceasta problema. Le multumesc foarte tare ca m-au facut sa ma simt tare bine in
pielea mea si mi-au fost alaturi in acea zi foarte importanta.

In ceea ce priveste pantofii, optasem initial pentru o pereche de stiletto crem, pe care ii gasesc extrem de incomozi, asa ca in final am gasit perechea potrivita de sandale care mi-au completat tinuta.

Sunt mandra si fericita ca am avut curajul si puterea sa ne organizam singuri intreaga cununie si va recomand sa va incarcati cu multa rabdare daca aveti de gand sa ne urmati exemplul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu