vineri, 13 ianuarie 2017

Crosetat, hobby relaxant!


A venit momentul sa va arat cum se manifesta pasiunea mea pentru crosetat.

Am inceput in urma cu vreo 2-3 ani sa cochetez putin cu crosetatul. Am inceput atunci cu ceea ce voiam a fi o husa pentru laptop, dar am sfarsit prin a desface intreaga opera. Dupa ce am lasat croseta si sculurile deoparte o lunga perioada, am reluat activitatea si am facut o gentuta, pe care am desfacut-o deoarece am realizat ca nu as fi purtat-o atat de des pe cat voiam.

In continuare, mi-am pus ambitia la incercare si am reusit sa realizez diverse lucrusoare care n-au mai fost desfacute, ci au fost facute cadou in mare parte: paturica de bebelusi pentru baietelul nasilor, saculet pentru nou-nascut, hainuta pentru catelusa mea, gulere, fulare, manusi etc (o sa mai urmeze si alte postari in care sa va prezint munca mea).








Sper sa reusesc sa dedic atat de mult timp cat imi doresc, pasiunii mele si sa realizez lucruri din ce in ce mai frumoase.

Voi ce pasiuni aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu