marți, 17 ianuarie 2017

Ce am mai crosetat in ultima perioada

Zapada, zapada si din nou zapada. Cam asa poate fi descrisa prima luna a anului 2017. Pentru multi, este prilej de relaxare, mai mult timp de stat acasa in liniste si caldura. Pentru altii, insa, este mod de a invata sa se lupte cu troienele, de a face balet sarind peste muntii de zapada, perioada propice de a invata stiluri noi de inot si nu in ultimul rand, timp perfect pentru a-ti testa hainele, incaltarile si accesoriile de iarna.

Zilele acestea geroase si pline de zapada, mi-au oferit inspiratie, relaxare si mai ales timp pentru hobby-ul meu. Astfel, am avut ocazia de a-mi mai exersa talentul si am reusit sa realizez lucrusoare foarte utile.


Pentru sotul meu, am crosetat doua tipuri de gulere. Primul este lucrat cu fir dublu, astfel incat sa fie mai gros, sa ii tina bine de cald si sa nu se piarda repede caldura acumulata. Cel de-al doilea guler, este lucrat intr-un singur fir, perfect pentru zilele in care nu este extrem de frig. Ambele sunt lucrate in asa fel incat sa ii acopere gatul si fata pana la ochi.



In ceea ce ma priveste, am avut inspiratia de a-mi croseta doua seturi de iarna. Unul este in doua culori, gri si negru, format din manusi si fular, iar al doilea este mov, fiind alcatuit dintr-o bentita-turban si un guler dublu extrem de calduros. In felul acesta, sunt destul de protejata de frig si nu am nicio problema atunci cand ies din casa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu