sâmbătă, 12 septembrie 2015

Cand desenele animate inspira copiii! Cateii vorbitori!

Hei, prieteni!

Astazi vreau sa va povestesc ceva amuzant. Zilele trecute eram afara cu micuta mea catelusa si ne-am intalnit cu un copilas foarte dragut. Dar, ce credeti? Copilasul nu a prea interactionat cu cateii si era ferm convins ca acestia pot vorbii.

De ce? Foarte simplu! Micutul, este fan al desenelor animate cu catei, doar ca, in desene, animalutele vorbesc.

Asadar, in mintea copilasului s-a format ideea ca si in realitate, catelusii pot si trebuie sa vorbeasca. Dupa ce a alergat un sfert de ora cu pitica mea, a venit suparat la mine si m-a intrebat de ce nu vrea sa vorbeasca cu el ?!?

Mirata si amuzata, n-am avut decat sa-i spun ca nu am avut timp s-o invat sa vorbeasca. Fericit ca a aflat motivul pentru care catelusa nu vorbeste cu el, a mai luat-o la o tura luuunga de alergat si intr-un final s-a decis ca ar trebui sa se mute catelusa mea la el acasa.

Noroc ca stam in acelasi bloc si mi-am recuperat prietena la timp!

Si eu iubesc desenele animate, insa copiii trebuie invatati sa faca diferenta intre realitate si fictiune (sau, nu chiar. Trebuie sa se mai amuze si adultii din cand in cand, nu?).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu