joi, 16 iulie 2015

Astazi este despre dragste!

Nu stiu tu ce crezi, insa eu am ajuns la concluzia ca omul fara iubire este NIMIC. Am observat ca toti luptam o viata intreaga sa avem parte de cel mai important lucru, IUBIREA. Oricat de mult ne-am lupta pentru avere, pentru faima sau orice alt lucru material, daca nu avem dragoste, totul este in zadar.


Alergam non-stop pentru un gram de iubire, iar atunci cand il gasim, facem noi ce facem si reusim sa pierdem fericirea atat de greu de atins. Trebuie sa invatam sa ne bucuram de micile placeri ale vietii si sa GUSTAM cu mare drag din dragoste de fiecare data cand o avem.


Iubirea inseamna fericire, aventura, rasete si voie buna. De ce sa ne refuzam aceste lucruri?

2 comentarii:

  1. Ai spus lucrurilor pe nume. Cu totii ar trebui sa apreciem iubirea si sa ne bucuram de ea cat de mult putem.
    Sa stii ca eu am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine... de multe ori imi spun:” macar am iubit” cand mi se pare ca viata trece pe langa mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru apreciere! Ai parte de dragoste si asta trebuie sa te intereseze cel mai mult!

      Ștergere