vineri, 23 ianuarie 2015

SheInsider!

Hei, prieteni!

De curand, mai exact de luni, mi-am facut si eu in sfarsit cont pe Sheinside si vreau sa va spun ca sunt extrem de incantata pentru ca in sfarsit pot sa beneficiez si eu, gratis, de haine, accesorii, pantofi si multe altele.

Din acest motiv m-am hotarat sa va impartasesc si voua aceasta oportunitate speciala si va invit sa va faceti cont aici.

Dupa ce v-ati inregistrat, trebuie sa intrati in contul vostru si accesati butonul Bonus Point Program afisat in partea stanga a ecranului.

Apoi trebuie sa selectati modalitatea prin care doriti sa primiti punctele de la ei pe care le veti putea transforma in bani pentru a va achizitiona hainele dorite.

Asadar, puteti face cate 5 filmulete/zi pe Youtube (30 puncte/link) cu hainele de pe site, sau puteti sa va folositi de diversele retele de socializare in care aveti cont (Facebook (10 puncte/link), Twitter (5 puncte/link), Pinterest (5 puncte/link), etc) si sa adaugati link-ul pentru a putea fi verificat (maxim 5/zi).

Dupa cum v-am spus mai sus, eu am inceput de luni sa fac filmulete pe Youtube si am reusit sa strang 700 de puncte care pot fi transformate in 7 $, deoarece fiecare 100 puncte=1$.

Mult succes si voua si pentru alte detalii va stau la dispozitie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu