luni, 12 ianuarie 2015

Inspiratie...vreau sa...

Incep prin a va ura tuturor un calduros, La multi ani!, plin de tot ce e mai bun si mai frumos, iar anul acesta nou sa va aduca indeplinirea celor mai ascunse dorinte!

Nu am mai scris de foarte mult timp pe blog si nu pot sa spun ca din lipsa de timp, nu, pur si simplu nu am mai avut inspiratie.

Acum, am realizat ca nu conteaza daca ai inspiratie sau nu, important este sa iti lasi imaginatia sa zboare si sigur gasesti ceva bun de scris. Inspiratie nu vine singura si probabil aveam nevoie pentru a mia oara sa imi dau seama de acest lucru, inspiratie se afla in tine, in mine, in fiecare dintre noi si doar muncind o putem scoate la iveala.

Vreau sa cred ca scriind o sa gasesc puterea de a face ce imi place, vreau sa simt ca tastand pot ajunge acolo unde numai noapte in vise reusesc, si in final, vreau sa pot sa sa dau frau liber dorintelor mele de autodepasire.

Voi ce vreti sa reusiti?

2 comentarii: