duminică, 30 noiembrie 2014

Soarele pe Pamant

Astazi am invatat de ce EL nu poate renunta la EA.

Da, am fost in pielea lui si am aflat pe propria-mi piele cum este sa fi la un pas de a pierde persoana pe care o iubesti, persoana care te face cel mai fericit, dar in acelasi timp te poate arunca intr-un foc fara scapare.

Nu puteam renunta la NOI, nu puteam renunta nici la EL si stiam ca sunt exact pe marginea prapastiei. O prapastie fara fund, iar eu paseam pe marginile ei primejdioase. Mi-e greu, chiar refuz sa recunosc, insa vina imi apartine.

Il condamnam pe EL ca nu renunta o data pentru totdeauna, dar nu era vina lui ca nu putea. Cum sa renunte la atatia ani de amintiri, cu fericire, cu tristete, cu iubire, cu ura, cu toate adunate, dar cum sa renunte? Nu putea face asta pentru ca decizia ii apartinea, iar EL nu era si nu este las! Este prea puternic pentru a se da batut!

Si, normal ca nu putea pentru ca desi sti ca persoana asta iti face atat de mult rau, in realitate iti face din cauza ta. Tu esti singurul vinovat pentru fericirea sau tristetea din viata ta si nu poti renunta la persoana care iti aduce Soarele pe Pamant doar cu un suras!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu