vineri, 28 noiembrie 2014

"Nu m-a invatat nimeni sa fiu mama, nu exista o carte pentru asa ceva!"

Aud adesea o fraza care mi-a ramas intiparita in minte, poate ati auzit-o si voi: "Nu m-a invatat nimeni sa fiu mama, nu exista o carte pentru asa ceva!". Intr-adevar, persoanele in cauza, au partea lor de dreptate.

Insa, am si eu un raspuns: "Nici pe mine nu m-a invatat nimeni sa fiu copil, cum nici pe tine nu te-a invatat nimeni la randul tau sa fi copil, cum nici pe vecinu' nu l-a invatat nimeni sa fie om, sau pe catelul bunicii sa fie catel, sau pe pisica matusii sa fie pisica."

Daca ai stiut candva sa fi copil, trebuie sa sti acum sa fi si parinte, daca sti sa fi parinte, vei sti sa fi din nou si copil cand v-a fi nevoie.

Fiecare are dreptul sa se invete de unul singur si sa faca alegerea care sa-l aduca mai aproape, sau mai departe, de ceea ce vrea sa fie. Avem ocazia unica de a fi persoanele care ne dorim sa fim!

Eu vreau sa fiu fericita, sa invat sa ma bucur de fiecare clipa, acum, nu maine, nu poimaine. Vreau sa invat sa zambesc in fiecare secunda din viata mea, pentru ca in fiecare secunda trebuie sa fiu fericita ca traiesc, sunt aici, sunt sanatoasa si lupt pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu