miercuri, 19 noiembrie 2014

Happy November

Hei, prieteni! Ce mai faceti? Cum ati petrecut in ultima perioada?

Eu am avut parte de cateva suprize extrem de placute astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de luna mea preferata. Poate vreti sa stiti de ce este atat de speciala luna noiembrie pentru mine, nu?

Hmmm... Ce pot sa va spun, in noiembrie se intampla numai lucruri minunate, momente speciale care ma ajuta sa fiu fericita. In primul rand, in noiembrie e ziua mea de nastere, apoi urmeaza aniversarea zilei speciale in care am fost ceruta in casatorie, urmata de aniversarea dragostei noastre, iar in final se termina cu ziua de nastere a uneia dintre cele mai importante persoane, sora mea.

Asadar, luna noiembrie este plina de SURPRIZE, SURPRIZE!!! si imi place sa o traiesc la maxim, chiar daca trebuie sa ma mai lupt cateodata (cam des in ultimul timp) cu vremea asta mohorata care ma indeamna la soooomn.

Weekendul acesta a fost plin de plimbari prin parc, prin magazine, prin oras, in asa fel incat sa imi incarc bateriile pentru noua saptamana care, din pacate, a inceput cam prost.

Dar totusi, Happy November!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu