marți, 11 noiembrie 2014

Azi, radiez!

M-am trezit de dimineata cu o urma de tristete. Nu stiu nici acum de ce, insa vreau sa fac tot ce imi sta in putinta pentru a scapa de ea. Vreau sa fiu fericita!

Azi e ziua in care zambetul vreau sa puna stapanire pe mine, ziua in care sa nu conteze atmosfera mohorata de afara, ci caldura din interiorul casei mele.

De aceea, m-am hotarat sa privesc doar partea plina a paharului. Incep cu un mic dejun delicios care sa-mi aminteasca de copilarie, continui cu citirea cartii care imi aduce buna dispozitie, dupa care urmeaza sesiunea zilnica de frumusete, iar in final, pentru o dimineata perfecta, inchei cu un serial bun.

Ah! In sfarsit am reusit sa ma binedispun si sunt sigura ca voi reusi sa am parte de o zi minunata, exact asa cum imi doresc, o zi speciala!

Care sunt micile voastre secrete pentru a scapa de diminetile triste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu