vineri, 31 octombrie 2014

Noroc in dragoste...

De-a lungul timpului am intalnit diverse persoane triste pentru ca nu au avut asa-zisul, noroc in dragoste, nu si-au intalnit sufletul pereche, iar acest lucru i-a facut nefericiti.
De aceea, m-am hotarat sa va impartasesc putin din "norocul meu in dragoste". Intr-adevar, acest noroc mi-a suras din plin si mi-am intalnit jumatatea perfecta in momentul perfect, exact atunci cand aveam mai mare nevoie de iubire.
Era prima zi de facultate, "un nou oras si un nou inceput pentru mine" asta imi tot spuneam pe drum spre facultate, fara sa imi imaginez ca Dumnezeu intr-adevar imi pregatise un nou inceput intr-un oras nou. L-am vazut acolo, la facultate, si ... desi l-am vazut doar din spate, nu stiam cum arata din fata (si acum rad cand imi amintesc acel moment), am stiut de atunci ca el este baiatul cu care o sa raman pentru totdeauna.
Si desi o luna de zile nici nu m-a bagat in seama, nici nu stia de existenta mea macar (cat de greu a putut trece acea luna:)) ) am reusit intr-un final sa-l fac sa ma vada, iar acum existam doar unul pentru celalalt si ne bucuram in fiecare zi de iubirea mare dintre noi.
Iubirea vine cand te astepti mai putin, tot ce trebuie sa faci este sa ramai deschis oportunitatilor si sa nu te dai batut atunci cand simti ca ai gasit persoana potrivita!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu