marți, 16 septembrie 2014

Sentimente

Nu stiu cum sa incep, nu stiu ce sa scriu, nu-mi gasesc cuvintele. Si da, nu e prima data cand mi se intampla asta. Stiu doar ca vreau sa scriu, vreau sa scriu pana uit de mine, pana trece totul, pana ajung sa zambesc, pana scap de tristete, pana piere si ultima lacrima.
Dar cum sa fac asta? Cum, daca cu fiecare litera, cu fiecara cuvant scris, simt ca lacrimile ma infunda din ce in ce mai tare, ma ineaca si apoi...totul trece, de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Si din nou, amintiri revin, singuratatea isi face simtita prezenta si iar...curg...siroaie pe care nu le mai pot opri. Dar de ce? Grea intrebare! De ce nu? Asta ar fi raspunsul. Poate pentru ca prea mult timp am incercat sa tin capul sus, sa zambesc, sa ma abtin si sa-mi tin furia in frau. Intr-adevar, acum observ ca n-am facut bine. Trebuie sa imi las toate sentimentele sa apara atunci cand vor ele si sa faca tot ce trebuie. Doar asa voi fi in stare sa zambesc linistita si sa rad din toata inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu