miercuri, 20 august 2014

Curcubeu in viata mea

Am trecut prin atatea momente si clipe de neimaginat in ultimul timp, incat acum simt ca trebuie sa scriu, trebuie sa ma descarc de tensiunea acumulata, pentru ca doar in acest fel voi putea sa zambesc in continuare si sa privesc in urma mea cu seninatatea care ma caracterizeaza.
Am primit lovituri de la persoane apropiate, de la familie, lovituri care in urma cu cateva zile m-au durut foarte tare, dar acum sunt sigura ca pot trece inca o data peste ele, si in acelasi timp pot sa ma bucur de viata exact asa cum imi place mie. Oamenii sunt rai, sunt invidiosi si mai ales, sunt dornici de a face rau. Am invatat asta chiar in momentul in care simteam ca intreaga lume este in sfarsit a mea si pot sa fiu fericita. Dar cum sa se intample doar lucruri bune? Normal ca nu se poate.

Si totusi, am mers mai departe, am plans si am ras, am zambit si m-am intristat, dar stiu ca acum sunt mai buna ca ieri!


2 comentarii:

  1. Asa e viaţa. Atunci când eşti înconjurat de fericire trebuie neapărat să apară ceva şi să strice totul. Într-un timp, îmi era frică să zâmbesc, pentru că ştiam că fiecare zâmbet urmează să fie plătit cu lacrimi. Dar, astăzi nu mai gândesc aşa. Trebuie să ne bucurăm de fiecare clipă de fericire, durerea oricum o să vină, dar dacă suntem încărcaţi cu fericire, cred că avem mai multe şanse să ieşim învingători. De altfel ar mai exista curcubee dacă nu ar fi mai întâi stropi de ploaie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar! Trebuie sa ne incarcam cu energie pozitiva si in felul acesta vom putea sa fim fericiti si vom invata sa zambim fara retineri. Multumesc pentru comentariu!

      Ștergere