sâmbătă, 14 iunie 2014

STOP si START!

Noua persoana care sunt astazi, nu este decat viitorul persoanei care am fost ieri. Asadar, iubeste-ma astazi pentru ceea ce sunt acum pentru ca ieri m-ai iubit destul pentru ceea ce am fost, iar maine nu voi mai fi nimic din ieri si azi. Astazi vreau sa fiu altcineva, vreau sa fiu viitorul persoanei care obisnuiam sa fiu si trecutul persoanei care voi fi in continuare!
M-am saturat sa lupt cu morile de vant, sa pot doar in vise sa imi exprim dorintele, iar in realitate sa tanjesc dupa noaptea in care in sfarsit voi visa si voi ajunge la finalul pe care mi-l doresc. VREAU sa fiu mai puternica si sa reusesc sa fiu o noua persoana, VREAU o schimbare si o voi incepe de astazi! Pun STOP zilei de ieri, si dau START zilei de azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu