luni, 12 mai 2014

O noua zi, noi inceputuri!

Fiecare zi din viata noastra reprezinta un nou inceput. Totul incepe cu un rasarit de soare, si bineinteles, inevitabil, sfarsitul vine cu apusul. Felul in care traim viata ne face sa privim soarele ca un inceput si in acelasi timp, un sfarsit al unei zile, sau, al unei vieti.
Mie, personal, intotdeauna mi-a fost teama, frica, de inceputuri, indiferent ca este vorba de prima zi de scoala, de prima zi de vacanta, de prima zi la un loc de munca, de prima intalnire, de prima iesire cu noii prieteni, de inceputul de orice fel. De ce? Simplu! Acest inceput este ceva nou, necunoscut, si in adancul meu, intotdeauna am stiut ca inceputul este ceva cu care nu sunt obisnuita, asadar, inevitabil imi este teama.
Incet, incet, am invatat sa imi stapanesc emotiile si sa ma bucur de fiecare clipa exact asa cum este ea, pentru ca inceput sau sfarsit, toate ne ajuta sa ne formam ca persoane.
Asadar, bucurati-va de orice inceput, de orice zi noua, si fiti fericiti de orice apus si sfarsit pe care il intampinati cu bratele deschise in asteptarea unei noi temeri pe care sa o infruntati! Fiti in fiecare zi copii care sa fie fericiti pentru orice lucru pe care il pot intalni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu