sâmbătă, 10 mai 2014

Cum ne descoperim pasiunile?

Ei bine, m-am gandit sa incep cu o postare care pentru mine, personal, reprezinta o adevarata provocare.
De ce?
Foarte simplu, pentru ca eu nu mi-am descoperit inca marea pasiune. Asadar, cred cu staruinta ca aceasta pasiune a mea se afla adanc inradacinata in mine, si inca nu vrea sa iasa la suprafata.
Ei bine, de-a lungul timpului am incercat sa fac diverse lucruri ca sa incerc sa gasesc ceva care sa-mi placa atat de mult incat sa nu ma mai pot opri. Astfel, am inceput cu sportul: atletism, volei, handbal, tenis de camp, baschet. Le-am incercat pe toate, dar bineinteles ca au ramas doar la stadiul de incercari.
Apoi, am incercat sa cochetez cu desenul. Pur si simplu a fost un dezastru, pentru ca nu ma descurc, imi lipseste imaginatia pentru aceasta arta speciala.
Eh, am incercat si cantatul. Si ce credeti? Chiar ma vedeam o mare vedeta. Bineinteles, aveam 9-10 ani in acea perioada a mea de glorie in scara blocului. Dar a trecut si asta.
In liceu, ei bine, adolescenta a inceput sa-si spuna cuvantul. Si ce credeti? Am inceput sa scriu! Da, chiar imi placea, si imi place si acum. O fac din placere, din simpla dorinta de a ma descarca si de a trece peste perioadele dificile.
Curand, am inceput facultatea si am uitat de aceasta mica pasiune a mea, insa acum, sunt hotarata sa o explorez la maximum si sa scriu cat de mult pot, pentru ca intr-adevar, cred cu tarie ca aceasta este pasiunea mea ascunsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu